Tips

Vill dela med mig av en bra sida som jag hittade häromdagen.
Det var när jag fick veta att jag skulle på intervju, jag fick mer eller mindre panik.
Har ju inte varit på intervju på ganska länge, så kände mig ganska ringrostig!
Jag började googla och hittade en sida där man kunde göra en simulerad intervju.
Jag gillade den, det fick mig att börja fundera på saker jag inte tänkt på innan.
Jag kunde formulera mig i lugn och ro och skriva upp vad jag skulle säga.
Enda minuset var att man inte fick någon sammanfattning på det man svarat.
Jag hade gärna kunnat haft möjligheten att skriva ut eller iaf se allt i sin helhelt.
Men den var bra! Så här kommer en länk!
 
http://www.intervjuaren.se/
 
Ha en fantastisk fredag! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0