Dålig kombo

Att bli sjuk när man pluggar är frustrerande...
Jag började känna mig på väg att bli förkyld i slutet av förra veckan.
Känner att det är så dålig tajming! Jag har just nu två tentor som jag pluggar till....
Först blir det Nationalekonomi, närmare bestämt macroekonomi den 30 november.
Sedan den 15 december blir det Statistik. Om jag nu inte mot förmodan klarade den när jag gjorde den nu senast, vilket jag inte har någon större förhoppning om, tyvärr.
 
Jag upplever att det är otroligt tufft att läsa upp gamla kurser som man inte klarade när man läste dem.
Men samtidigt vill jag så gärna klara det här, jag vill ha min examen, bevisa för mig själv att jag kan faktiskt lite,
jag också! Jag vill ge mig själv en chans. 
 
Jag håller på att söka deltidsjobb, väntar på svar på ett som jag hoppas jag kan få,
ansökningstiden gick ut i fredags.
Det skulle hjälpa ekonomiskt, eftersom jag inte får några studiepengar just nu...
Det är så det blir när man inte klarar poängen och tentorna.... :(
Så ett deltidsjobb kan ju vara bra, dessutom kanske det peppar lite till att faktiskt läsa ännu bättre de dagarna jag är ledig och då pluggar. Det är något jag inbillar mig iaf ;) Vi får se helt enkelt!
 
Men nu ska jag återgå till dagens plugg, statistik!
 
"Jag har ju iaf fina pennor"
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0